CRM ve Marka İletişimi Eğitimi

Marka İletişimi, Paydaş İlişkileri Yönetimi, Pazarlama ve Satış Arttırıcı Stratejiler Eğitimi

Rekabetin her geçen gün arttığı bugün, artık eğitim kurumları da gerek sosyal medya kullanarak, gerek farklı mecralar ile mevcut ve potansiyel velileri ile iletişim kuruyor.

Peki, bunu ne kadar profesyonel yapabiliyoruz?

Her geçen gün değişen trendleri ne kadar yakından takip edebiliyoruz?

Bu program ile, okul yöneticileri için,

  • Veli iletişimi yönetimi,
  • Çalışan ilişkileri yönetimi,
  • Marka konumlandırma ve iletişimi,
  • Sosyal Medya’nın etkin kullanımı
  • SMS, Mail, Whatsapp gibi mecraların aktif ve doğru kullanımı
  • Satış arttırmak için strateji geliştirme
  • İletişim ve Pazarlama’nın temel kavramları çerçevesinde

 

  • Gün Kurumsal şirketlerin yöneticilerinin eğitimci olarak yer alacağı,
  • Gün ise bu kavramların eğitim kurumlarında adaptasyonu ile ilgili deneyimlerin paylaşılacağı bir şekilde gerçekleştirilecektir.

 

Tarih – Süre

  • Cumartesi – Pazar / 2 tam gün, Toplam 12 Saat

Yer

  • Mecidiyeköy

Kişi Sayısı

  • Maksimum 250 Kişi

Hedef Kitle

  • Okul Yöneticileri, Halkla İlişkiler çalışanları